Follower

JANGAN LUPA KLIK NI...

Sunday, May 6, 2012

Let go

Alhamdulillah, setelah bercuti hampir 4 bulan saya kembali bekerja. Cuti bersalin dan cuti menjaga anak sulung saya yang patah tulang paha. Dan disebabkan itu juga impian saya untuk memberi anak kedua susu ibu sepenuhnya tidak kesampaian. Jadi saya ada banyak barang-barang untuk di letgo. Saya akan cuba update dalam masa terdekat ni. Antaranya Spectra 3, Avent, pakaian pregnant, set bersalin dan macam-macam lagi. Harap ada yang sudi beli yer...maklumlah nak cover balik cuti sebulan tanpa gaji...hehe. Lagipun memang dah tak gunakan...tunggu yer!

No comments:

Post a Comment

- Isi Borang -

Dari...
Emel...
Phone...
Alamat...
Kod Item...
Bayar ngan... MAYBANK
Nak pos guna... POSLAJU
SKYNET

Put a website form like this on your site.
Semua item let go yg telah dijual akan didelete utk mengelakkan kesesakan.